martes, 23 de abril de 2013

VIATGE A CARCASSONNE I NARBONNE

El Dijous vam sortir de Cerdanyola a les vuit del matí direcció a Carcassonne on vam arribar a dos quarts d'una. Quan vam  arribar allà vam visitar el castell i vam tenir temps lliure per comprar i donar una volta; més tard qui va voler, va poder entrar a la casa encantada.
Seguidament, sobre dos quarts de sis, vam anar al poble de Carcassonne per visitar-lo i després havíem quedat sobre les set a l'alberg, per sopar a dos quarts de vuit

Divendres al matí els alumnes de quart de la ESO, ens van despertar amb una espantada perquè a les vuit havíem de ser al menjador per esmorzar. Sobre dos quarts de deu, vam deixar les maletes a l'autocar i vam començar la visita pel centre de Narbonne. Allà vam veure l’església de la ciutat, el mercat i el riu Aude. A dos quarts de quatre ens vam reunir a la plaça del poble per tornar a l’autocar i començar el trajecte de tornada a casa.

En general l'experiència ens va agradar molt ja que vam poder parlar en francès i malgrat el temps de divendres, que va ploure, vam poder gaudir de les colònies. Tenim un bon record de la estada a Carcassone i del seu paisatge arquitectònic.